27.07.2011, 10:10 2281

Индустрияландыру картасындағы аграрлық сектор

"Қазақстанның жылыжай технологиялары" ЖШС-нің Ақмола облысындағы 3,56 га аумақтағы және "Green Technology" ЖШС-нің Қарағандыдағы 3 га алқаптағы жылыжай кешендері пайдалануға берілгеннен кейін "ҚазАгроФинанс" қаржылық лизингісі арқылы жүзеге асып жатқан 30 жобадан іске қосылған өндірістердің саны 17-ге жетті. Қалған жобаларды 2012 жылға дейін пайдалануға беру жоспарланып отыр.

"ҚазАгроФинанс" АҚ қазіргі таңда еліміздің аграрлық секторындағы 30 жобаны қаржыландыруда. Олар 2010 - 2014 жылдарға арналған республикалық және өңірлік Индустрияландыру картасына сәйкес жүзеге асырылады. Бұл жобалардың жалпы құны 39,5 млрд теңгені құраса, "ҚазАгроФинанс" желісі бойынша қаржыландыру көлемі 31,7 млрд теңгеге теңеседі. Республика экономикасындағы, оның ішінде агроөнеркәсіп кешеніндегі маңызды нысандардың белсенді салынуы мен пайдалануға берілуі үдемелі индустриялық-инновациялық даму мемлекеттік бағдарламасының аясында жүргізілуде.

"Қазақстанның жылыжай технологиялары" ЖШС-нің Ақмола облысындағы 3,56 га аумақтағы және "Green Technology" ЖШС-нің Қарағандыдағы 3 га алқаптағы жылыжай кешендері пайдалануға берілгеннен кейін "ҚазАгроФинанс" қаржылық лизингісі арқылы жүзеге асып жатқан 30 жобадан іске қосылған өндірістердің саны 17-ге жетті. Қалған жобаларды 2012 жылға дейін пайдалануға беру жоспарланып отыр.

Ақпаратты пайдаланған жағдайда Kazakhstan Today ақпараттық агенттігіне гиперсілтеме жасау міндетті. Kazakhstan Today Ақпараттық агенттігінің материалдарына авторлық құқық.

Нашли ошибку в тексте?

Выделите ошибку и одновременно нажмите Ctrl + Enter


Если Вы располагаете информацией по теме данного материала, отправляйте нам видео или новости на почту.

новости по теме

Читаемое

Новости RT

    Новости Китая

      Ваше мнение

      Владельцы автомобилей в Казахстане платят транспортный налог, которой поступает в местный бюджет и затем расходуется из общего объема поступлений на различные приоритетные нужды, а не на содержание дорог. При этом граждане РК регулярно жалуются на качество дорожного покрытия. Считаете ли вы, что транспортный налог должен использоваться строго по назначению и должна предоставляться по нему отчетность в открытом доступе?